Creative MUVO Play – mały, odporny głośnik Bluetooth

Producenci rozpoczynają przedsezonowy wyścig w kategorii „wodoszczelne głośniczki na lato”, Pierwszy wystartował Creative, który przedstawił głośnik Bluetooth Creative MUVO Play. Urządzenie wyróżnia nieszablonowy wygląd oraz spora odporność na zmienne warunki atmosferyczne.

Creative MUVO Play charakteryzacje się certyfikatem wodoszczelności IPX7, dzięki czemu może on zostać całkowicie zanurzony w wodzie, chociaż niezbyt głęboko. Nie powinien się uszkodzić po zachlapaniu nad jeziorem lub basenem ani w deszczu czy pod prysznicem. Nie jest jednak odporny na pył i piasek.

Creative MUVO Play waży 360 gramów. Jest kompaktowy (80 x 80 x 110 mm), więc bez problemu zmieści się do plecaka czy torby. Małe proporcje sprawiają, że głośnik może sprawdzić się podczas górskiej wycieczki czy jako towarzysz na kempingu. Zastosowana bateria ma pojemność 2000 mAh i pozwala na 10 godzin odtwarzania muzyki.

Creative wykorzystał w MUVO Play podwójne pełnopasmowe mikromembrany i podwójne pasywne membrany basowe. Moc wyjściowa to 2 x 5 W. Pasmo przenoszenia mieści się w zakresie 70 Hz ~ 20 kHz. Producent zapewnia, że głośnik sprawdzi się w każdej sytuacji – zarówno podczas spokojnej posiadówki ze znajomymi, jak i na hucznej imprezie przy ognisku.

Połączenie głośnika Creative MUVO Play ze źródłem dźwięku zapewnia bezprzewodowa technologia Bluetooth 5.0. Gwarantuje ona płynne odtwarzanie utworów w bezstratnej jakości. Muzyka przesyłana jest stabilnym sygnałem, dzięki czemu nie ma zakłóceń podczas słuchania utworów.

W MUVO Play umieszczone zostało także standardowe złącze audio AUX 3,5 mm, które jest kompatybilne z większością analogowych urządzeń. Dwa głośniki Creative MUVO Play można też bezprzewodowo sparować, by grały razem.

Creative MUVO Play może być również wykorzystywany jako zestaw głośnomówiący. Dodatkowo został wyposażony w inteligentnego asystenta. Wystarczy jedno naciśnięcie przycisku na głośniku, aby aktywować Asystenta Google, bądź Siri.

Creative MUVO Play dostępny jest w największych polskich sklepach i na stronie Creative w cenie 169 złotych.


Facebooktwitterredditlinkedinmail